STABILNE PREFERENCJE PUBLICZNOŚCI

W kategoriach poetyki Arystotelesa jest to więc dramaturgia środka, czyli niekończącego się rozwijania akcji, bez początku i zakończenie – początek i koniec mają poszczególne wątki, ale nie cała opowieść, będąca plątaniną znikających i pojawiających się wątków [Hough, 1981; Brown, 1987; Fiske, 1987; Godzić, 1999]. Stabilne preferencje publiczności, faworyzującej trzy wskazane gatunki z którymi względnie skutecznie mogą konkurować tylko wielkoformatowe teleturnieje oraz transmisje dużych imprez sportowych lub estradowych – sprawiają, że każdy nadawca musi na nich opierać swoją ofertę. Tym zaś, co różni nadawców, jest stopień nasycenia tymi gatunkami oferty, intelektualny i artystyczny poziom oferowanych serii oraz skłonność do twórczych mody­fikacji i mutacji ich formuły gatunkowej – np. seria Hill Street Blues zapo­czątkowała łączenie serii policyjnej i sitcomu, seria Cagney i Lacey łączenie serii policyjnej i opery mydlanej.

Witaj na moim portalu o polityce! Znajdziesz tutaj rozwinięcie wielu tematów związanych z polityką i społeczeństwem. Zapraszam do czytania!

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

© 2019 Społeczeństwo
Powered by WordPress | Theme Designed by: weight loss | Thanks to pain relief, click here and website